Závěrečná korespondenční koláž

03.05.2011 00:01

A ještě pár mailů...

 

     … které už sice časově spadají do období po zveřejnění odkazu na stránky, ale prezentace událostí v nich zachycených se nám líbí více právě v této jejich "původní" podobě...:

 

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jiřina Janků

Komu: Appenzellka

Datum: 13.7. 2011 01:47

Předmět: Pozdrav a odpovědi

------------------------------------------
Milá Veroniko!
     S velkou pravděpodobností vlivem těch víkendových bouřek, které tu řádily, nám na PC odešla síťová karta, takže jsme byli až do dnešního večera bez internetu... Ne že bych si neuměla představit život bez něj - opravdu využívat jsem ho začla až v souvislosti s hledáním psa (to další po jeho najití je nám společné :-)), ale chyběl... To jen tak na úvod a vysvětlení. I když ani jinak času moc není - pobyt neteří jsme si prodloužili až do neděle, takže je veselo (jsem dnes hodinu umývala a uklízela nádobí snad za tři dny... nějak to holt nevycházelo... :-)).

     Ale dnes Ti, jako chovatelce, chci vyprávět něco o Sirovi z posledního týdne: Jednou takhle ráno mně hned po otevření padne oko na Sirův pelech - ještě pořád je s námi v ložnici - a vidím, že je celý domuchlaný, o což by nebylo, ale že je taky mokrý! Tři skvrny, každá v průměru tak cca 10 - 15 cm. Synáček hned konstatoval: "Jé, mami, Sir se zase počůrává...!" Prohlídla jsem si pelech pořádněji a zjistila, že je flekatý vícekrát, byť někdy menšími skvrnami, ale že zkrátka nějaké "úniky" byly, jen jsem si jich tak nevšimla, protože jak ten polštář je z jedné strany chlupatý, tak to na této straně vidět není, musí se člověk dívat z rubu... No nic, pelech jsem vyprala a pozoruji ho už týden denně. Nic nevidím...
     Druhý den po tom našem ranním "objevu" jsme shodou okolností byli s klukama na návštěvě u jedněch příbuzných: mají tři psy, různé rasy, s PP i bez, jak šel život - starého psa, dvouletého krysaříka a nejmladší je asi jen o dva měsíce mladší než Sir border teriér. Dříve už měli i jiné psy, ale to byly převážně fenky. Všichni jsou velcí milovníci zvířat, doma se starají mimo jiné běžnější živočichy i o kunu skalní, veverku, sovu... Bohouš je zapálený myslivec - přímo myslivecká stráž. Když jsme s nimi, nějčastěji a nejdéle se bavíváme o zvířatech a příhodách z lesa. Mám tu rodinu moc ráda.
     Ale zpět k Sirovi a jeho skvrnám na pelechu: Jak jsme se tak bavili, napadlo mě zeptat se jich na to. Popsala jsem jim, co jsem našla, a Bohoušova první otázka byla: "A jak že je ten pes starý?"
     "Deset měsíců..."
     "Takže jakože už skoro PES...!?!"
     "??? Jo ahá - PES!!! No teda, to by mě samotnou nenapadlo! A přitom skoro taková samozřejmost, že?!"
     "To víš, on za to taky nemůže, je to normální... Pokud s tím nějak neobtěžuje?"
     "Ne, nijak nepatřičně se neprojevuje..."
     "Tak to je dobrý... To mi museli tomu našemu určit jeden polštářek - fenku, aby se uklidnil, pak dal pokoj, a za čas se zklidnil..."

     A je po problému! Fakt nevím, jestli by mi to samotné došlo... Asi záleží i na okolnostech, a jak prostě se vybavila vzpomínka na štěněcí čůrání... Aspoň je vidět, že jsem slušně vychovaná, ne? Že mě ani nenapadly takové myšlenky! :-) (Manžel by řekl, že naopak je to smutné, že mě to nenapadlo, že to svědčí o mé laxnosti v této oblasti... :-) Každý holt to můžeme vidět jinak, že... :-))

     Pár dní pauza od připojení, a jaký je z toho pak docela dlouhý mail, že?! :-)
     Tak ještě kouknu na fórum, jak jste nás tam pomluvili :-), a jdu spát! Dobrou noc, Veroniko! Jiřina

 

---------- Původní zpráva ----------

Od: Appenzellka
Komu: Jiřina Janků
Datum: 13.07.2011 09:12
Předmět: Re: Pozdrav a odpovědi

----------------------------------------
Milá Jiřinko, díky za super e-mail, pěkně jsem si tu početla a nahlas se zasmála nad tím "problémkem" u Sira!!!
A víš, že by mě to taky nenapadlo (při prvotních řádcích-nenapadlo) !!! :D
No jo, náš dospívající klučíík!! Třeba se mu do snů dostala nějaká sexy fenečka! :D

Jinak mamina Abora se rozhodla, že si sraz plně asi užít nechce....protože počínaje dneškem už začíná mít ten poťapaný výraz aj. … takže nám paní začne hárat a svoje nejlepší dny si nechá asi právě na sraz ..:(...čtvrtek, pátek ji vezmu (dogtrek si chceme užít), ale možná na sobotu ji odvezu, kdyby to nešlo řešit jinak, protože přijede Derick a nechtěná štěňátka fakt nechceme :).


Těším se na vás moc! I na pomuchlování Sira!! Mimochodem, ten bude ze srazu beztak vyvalený, tolik krasavic, to pak budou zase sny!!! :D

Pěkný den, Veronika.

 

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jiřina Janků

Komu: Appenzellka

Datum: 8.8. 2011 10:45

Předmět: Re: ...

------------------------------------------

Ahoj, Veroniko!
     Máš pravdu, aktualizovat stránky nestíhám, ale myslím na to. Ono při maximálně 13 návštěvách na stránkách za den (nebo taky třeba jen 3...) to zas nevidím tak dramaticky. Pravda, kdyby se na nich častěji něco dělo, častěji by chodili, že... Tak uvidím, jak bude po prázdninách, tak třeba...

     Měj se hezky, zdravím! Jiřka

P.S. O Sirovi nepíšu, ale ne proto, že bych něco tajila nebo tak něco... V pubertě sice je, ale ne tak, že bych měla nějaký pocit, že ho nezvládám, nebo tak něco, že bych si chtěla stěžovat, to vůbec! A s jinými psy - no jo, jsou pro něj velkým lákadlem, ale není nikdy agresivní! Spíš jsem na tom teď tak nějak jako Ty s Bončou - necvičíme... Na cvičáku jsem byla naposledy někdy v půli července (to už je měsíc!, mezitím byl vlastně jen sraz...), ale třeba v těch Orličkách byl suprovej, a když ho hlídali naši, jak jsme byli dva dny v Legolandu, tak se taky choval vzorně... S cvičením zabereme (tak jako Ty chceš IPO, já chci ZOPKu...), ale aby byli výsledky, musí se na to člověk přeci jen trochu zaměřit, což mi teď moc nejde, jak jsme samá návštěva, odjetí apod.. :-(

---------- Původní zpráva ----------

Od: Appenzellka
Komu: Jiřina Janků
Datum: 08.08.2011 12:59
Předmět: Re: Re: ...

----------------------------------------
Milá Jiřinko,

jj, plně chápu, já se teď zaměřím na ty stopy a pak to už bude záležet jen na Bonči, zda se bude snažit.
Ono někdy i pauzy ve cvičení prospějí tomu, že třeba některé věci promyslíš a začneš je technicky praktikovat jinak.
Sebemotivace je taky někdy náročná, když má člověk i jiné zájmy.
Jak sama píšeš, u Tebe taky spousta jiných aktuálností - návštěvy,výlety apod..
Takže plně Tě chápu a obdivuji už jen jak vše ostatní zvládáš, a věřím, že jednou Zopku určitě dáte !!! :) To nebude problém.

Hezký týden, V.

 

---------- Původní zpráva ----------

Od: Jiřina Janků

Komu: Appenzellka

Datum: 8.8. 2011 13:54

Předmět: Re: Re: Re: korektura

---------------------------------------
Milá Veroniko!
Líbí se mi, jak popisuješ, jak to cvičení v podstatě nic není, ale jak je to přitom náročné, co?! :-) Jj (jak Ty často ráda píšeš...), hlavně ta sebemotivace kdyby byla lepší... :-) (vztahuju to samozřejmě i na sebe!) Užívej dovolenou a někdy zase ahoj! Jiřka

 

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jiřina Janků
Komu: Appenzellka

Datum: 21.9.2011 14:18:00
Předmět: Re: info

------------------------------------------
A jinak - já jsem teda zvědavá, jestli se někdo dívá! Sice ty stránky
vytvářím tak nějak pro sebe - místo třeba fotek s albem, prostě zapisuju, jak
jde život se Sirem (proto bych chtěla pomocí té "korespondenční koláže" zachytit
i tu minulost před vznikem stránek...) Ale zvědavá jsem!
A zájem mě těší! J.

 

 

---------------- Původní zpráva ---------

Od: Appenzellka

Komu: Jiřina Janků

Datum: 21.9. 2011 17:20

Předmět: Re:Re: info

---------------------------------

Jasně, to chápu, když jsem si Bonny pořídila, zapisovala jsem události taky tak...jak žijeme, prožíváme vše...
Asi po 2 letech se moje stránky opět změnily..a pak zase..a jak bylo víc informací a víc všeho, shrnula jsem již informace jen na ty důležité....v krátkosti. Takže plně rozumím :)

V.