Vosy

29.08.2011 22:00

Takto okomentovala naši večerní procházku panička na aplím diskuzním fóru:

hovorimhovorim- 29.08.11 21:11:32

"Zážitek"
Dnešní večerní venčení byl tedy zážitek! Podělím se:

Házela jsem Sirovi disk na louce u lesa (časově zařazeno – cca kolem 20. hodiny, už se šeřilo...). Najednou Sir disk pustil, sedl si a jakoby se začal vrtět. Nezvyklá reakce, napadlo mě, že ho asi něco štíplo, jdu blíž... a opodál Sira vidím... kolem díry v zemi vosy!
Zvedla jsem disk a spíš jen tak preventivně raději poodběhla, Sir samozřejmě za mnou. Po cca 50, možná 70, metrech jsem se zastavila, že se mu na ten zadek podívám, jestli třeba nemá nateklé varle, nebo tak něco, chvíli ho prohmatávám, aniž bych něco našla, tak mu dám volno.
Skoro hned ale vidím, že se nějak otřepává hlavou, pak divoce válí... (Tak to napsat chvíli trvá, ale v reálu to byly snad zlomky sekundy...) Už to bzučelo i kolem mé hlavy, cítím džoganec v rameni (ani se mi tomu nechtělo věřit – měla jsem na sobě fleecovou mikinu a triko, ale později jsem viděla oteklé místo vpichu a ještě teď mě to svědí!). Vzala jsem nohy na ramena, diskem mávala kolem sebe, nějaký ten zvuk u toho byl taky...(nic mi neříkejte, taky to vím, ale dodržet to v té chvíli, na to jsem neměla nervy...) a utíkali jsme lesíkem pryč! Naštěstí jsme je setřásli!

Souhrnná bilance: Já zásah v rameni (letos už druhý vosí – první byl do holeně v půli prázdnin + jeden včelí do prstu ruky druhý den po tom prvním vosím...); Sir minimálně jeden v zadní části těla (přesněji nelokalizováno) a jeden na levé přední tlapce – troufám si tvrdit, že jeho první v životě.

Dodatek: Vyprávím to drama doma manželovi, ten nás politoval a přidal poučení – varování.
Předávám: Prý četl, že je vos letos hodně a jsou hodně agresivní! Potvrzuji!!!