SOUMRAK 2014

14.06.2014 21:49

     Ve dnech 6. až 8. června jsme se se Sirem stali neherním doprovodem pro 4 nezletilé hráče kostýmové bitvy (jak já tomu říkám - oficiálně je to dřevárna, larp a bitva...) na motivy fantasy PC hry. Klukům se to náramně líbilo, nám se Sirem také, i když jinak...

     Zatímco kluci se vžívali do svých herních postav a spali ve stanech, my jsme si užívali výšlapy do okolí Olomouce (v sobotu lehce přes 30 km) a přespávali v pohodlí hotelového pokoje. Největší radost jsem měla z toho, že Sir vše ustál - a hlavně ušlapal - aniž by kulhal, jsem ráda, že už má nohu konečně zahojenou!

     V hlavě mi zůstalo mnoho pěkných vzpomínek (procházení stylovou chatovou osadou, Sirovo opakované koupání v řece i podvečerní v rybníčku, letos první ochutnávku třešní, příjemná večerní únava - to vše vyvážilo to strašné vedro, které v posledních dnech bylo, i úmorné šlapání po asfaltové cyklostezce, která vedla otevřeným terénem v bezprostřední blízkosti rušné silnice).

     I když jsem v přípravné fázi akce nebyla nijak zvlášť nadšená, že mám jet, musím upřímně napsat, že do budoucna budu doprovod klidně dělat - a jak  ráda...! ;-)

     Takže třeba i příští rok bude mít Aliance v týmu psa ze Stromgardu! :-)